Obsługa kadrowo-płacowa

  • przygotowywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób zatrudnionych,
  • sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,
  • przygotowywanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych przez pracodawcę,
  • bieżące wyliczanie miesięcznych składek oraz sporządzanie deklaracji ZUS i przesyłanie ich w formie elektronicznej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
  • sporządzanie oraz dostarczanie do Urzędów Skarbowych obowiązujących deklaracji i rozliczeń,
  • sporządzanie na koniec roku kalendarzowego: zestawień przesłanych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, rocznych kart wynagrodzeń pracowników, informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy,
  • sporządzanie deklaracji i rozliczeń przeznaczonych dla pracowników.

Nasz serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Dowiedz się wiecej.

Zgadzam się